Od środy, 15 lipca przy wejściu do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Rynek umieszczona jest skrzynka, do której można wrzucić kartkę „zapotrzebowanie na receptę”.
Skrzynka działa 24h na dobę 7 dni w tygodniu. W celu uzyskania recepty na kontynuację leków do skrzynki należy wrzucić kartkę z następującymi danymi (można skorzystać z formularza, który umieszczony jest poniżej lub na stronie www.spzozdeblin.pl):
- imię i nazwisko
- data urodzenia
- numer telefonu
- spis leków stałych, na które jest zapotrzebowanie (nazwa, dawka, ilość opakowań)
Jak informuje przychodnia, kod recepty potrzebny do zakupu leków w aptece będzie przekazywany telefonicznie przez pracownika SPZOZ. Wciąż istnieje możliwość otrzymania recepty telefonicznie.
– Wszelkie zmiany w organizacji pracy SPZOZ spowodowane są wzmożonym zagrożeniem epidemiologicznym – czytamy w komunikacie SPZOZ.