W związku ze wzrostem zakażeń COVID-19, aby zminimalizować ryzyko ewentualnych zachorowań i rozprzestrzenianie się wirusa w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dęblinie ogranicza się bezpośrednią obsługę interesantów do niezbędnego minimum, zapewniając jednak realizację wszelkich zadań Ośrodka – poinformował dziś Ośrodek Pomocy Społecznej w Dęblinie.
OPS zachęca do składania wniosków w formie elektronicznej i korzystania ze zdalnych form kontaktu, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz platformy ePUAP.
Jak dalej czytamy w komunikacie, wszystkie wnioski można składać w formie papierowej w holu Urzędu Miasta Dęblin. W celu ułatwienia kontaktu we wniosku należy podać swój aktualny nr telefonu. Zaleca się by pliki dokumentów były składane w sposób skutecznie złączony (koperta, zszywki).
Wnioski o dodatek osłonowy można składać do 31 października 2022r.
Bezpośrednia obsługa klienta prowadzona będzie w holu Urzędu Miasta w Dęblinie, tylko w pilnych sprawach wymagających osobistego kontaktu, po wcześniejszym uzgodnieniu godziny przyjścia, z zachowaniem szczególnej ostrożności, zakrywaniu ust i nosa maseczką oraz dezynfekcji rąk.
W przypadku konieczności odbycia wizyty w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dęblinie należy wcześniej telefonicznie skontaktować się z pracownikiem.
- Dział Pomocy Środowiskowej – pracownicy socjalni tel. 81 88 32 505
- Dział Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego tel. 81 88 30 216
- Dział Organizacyjno-Finansowy tel. 81 88 30 216
Ze względu na dużą liczbę pytań kontakt telefoniczny może być czasowo utrudniony.
– Celem zmiany organizacji pracy jest zapewnienie ciągłości funkcjonowania OPS na wypadek wystąpienia ogniska zakażenia, w sytuacji szczególnej, którą jest aktualnie trwający lawinowy wzrost zakażeń COVID-19 w kraju. Wszystkich korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej w Dęblinie prosimy o cierpliwość i przepraszamy za utrudnienia. Prosimy również o zachowanie wszelkich form osłony i ochrony tj. obowiązkowe zasłanianie ust i nosa, a także zachowanie odpowiedniego odstępu od innych klientów. Służy to naszemu wspólnemu bezpieczeństwu w czasie epidemii – wyjaśnia w komunikacie OPS.
inf.OPS