piątek, 26 kwietnia, 2024
DęblinPowiat ryckiRegionWiadomości

Dęblin: MZGK poszukuje pracowników

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej ogłosił rekrutację na stanowisko Kierownik Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych oraz specjalisty do spraw inwestycji i remontów. Sprawdź, jakie wymagania należy spełnić, aby otrzymać pracę.

Kandydaci na złożenie swoich ofert mają czas do piątku, 28.01.2022 r. do godziny 10:00 (liczy się data wpływu do Spółki). Dokumenty należy dostarczyć na adres: MZGK Spółka z o.o. ul. Towarowa 2D, 08-530 Dęblin.

Kierownik Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych

MZGK od kandydatów wymaga znajomości specyfiki pracy na stanowisku Kierownik Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych. W zakresie znajomości przepisów prawa: ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy o odpadach, prawa pracy, przepisów bhp i p.poż., ustațvy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawo ochrony środowiska, przepisów dotyczących zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ww. przepisów w zakresie niezbędnym do wykonywania powierzonych prac.

Kandydat musi posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe (ochrona środowiska, inżynieria środowiska, zarządzanie środowiskiem, mile widziana specjalizacja w zakresie gospodarki odpadami lub studia podyplomowe: zarządzanie gospodarką odpadami), co najmniej trzyletni udokumentowany staż pracy w firmie zajmującej się gospodarką odpadami lub obszarem ochrony środowiska, praktyczna znajomość oprogramowania informatycznego: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub gotowość do podjęcia szkolenia celem uzyskania licencji w terminie do 1 roku od daty zatrudnienia, prawo jazdy kat. B.

Spółka oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, współpracę z profesjonalnym zespołem ludzi, możliwości rozwoju zawodowego, kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne.

Szczegółowe informacje o dotyczące oferty pracy oraz wykaz niezbędnych dokumentów można znaleźć TUTAJ.

 

Specjalista do spraw inwestycji i remontów

Wymagania MZGK w zakresie znajomości przepisów prawa oraz znajomości specyfiki pracy na stanowisku specjalista ds. inwestycji i remontów: znajomość przepisów: prawa budowlanego, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, prawa pracy, przepisów bhp _i p.poż., zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ww. przepisów, znajomość programu do kosztorysowania w stopniu umożliwiającym wykonywanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich i powykonawczych, znajomość technologii prowadzenia robót sanitarnych w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji i usuwania awarii, znajomość aparatury wodociągowo-kanalizacyjnej.

Wymagania w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego: wyższe kierunkowe (budownictwo, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska, energetyka), co najmniej dwuletni udokumentowany staż pracy (mile widziany w firmie wykonawczej z branży sanitarnej lub zajmującej się eksploatacją sieci wodociągowo-kanalizacyjnych), praktyczna znajomość oprogramowania informatycznego: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, program do kosztorysowania, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub rozpoczęty proces uzyskiwania ww. uprawnień, lub wykształcenie pozwalające na uzyskanie ww. uprawnień w terminie do 18 miesięcy od daty zatrudnienia, prawo jazdy kat. B.

Spółka oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, współpracę z profesjonalnym zespołem ludzi, możliwości rozwoju zawodowego, kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne.

Szczegółowe informacje o dotyczące oferty pracy oraz wykaz niezbędnych dokumentów można znaleźć TUTAJ.

 

inf.MZGK/oprac.ML